среда, 11 января 2012 г.

Հաջողակ կանանց աֆորիզմներից


  • Կարևորը ոչ թե երջանկությունն է, այլ դեպի այն հասնելուգործընթացն էՄիլեն Ֆարմեր
  • Ես ավելի լավ է ափսոսամ իմ արածի համար քան չարածի:Ահա թե ինչու եմ ես փորձում կախվել յուրաքանչյուրհնարավորությունիցՔեմերոն Դիաս
  • Երբ ես դիետա եմ պահում և աշխատում, ես վատ տրամադրություն եմ ունենում: Ավելի լավ է ես լինեմ լիքոտ,բայց բարիՍամա Խայեկ
  • Երբ բավականություն ես ստանում աշխատանքիցմնացածամեն ինչ կարգավորվում է առանց որևէ ջանքերիԱքսանաՖյոդորևա:
  • Իմաստուն աղջիկը գիտի իր սահմաններըԽելացի աղջիկըգիտի,  որ նա սահման չունիՄերլին Մոնրո
  • Լինել հզոր դա նույնն է ինչ լինել իսկական լեդիԲայց եթեանհրաժեշտություն կա մարդկան հիշեցնելու, որ դու լեդի ես,ապա իրականում դու այդպիսին չեՄարգարետ Թեչեր
  • Երբեք պետք չէ փնտրել մեղավորներիպետք է ապրել ոչմեկին ցավ չպատճառելով,  մարդկանց չդատապարտելով ևլիովին ազատԱնջելինա Ջոլի
  • Մեր երջանկությունը կախված է հենց մեզնիցԵրբեմնանհրաժեշտ է պարզապես պարզել ձեռքը, որպեսզի հասնելնրանԺորժ Սանդ
  • Առանց կնոջ ոչինչ չես անիԴա հասկացել է նույնիսկԱստվածԷլյանոր Դուզե
  • Եթե կյանքը լիներ կանխատեսելիապա այն կդադարերլինել կյանք և կկորցներ իր համըԷլյանորա Ռուզվելտ
  • Կյանքը չի կարող բաղկացած լինել միայն հրաշալիպահերիցՔանզի նրանք կդադարեն լինել հիանալի այլկլինեն սովորականԻնչպե՞ս կարող ես գնահատելերջանկությունը, եթե դու երբեք չես տանջվելՍեսիլյաԱհերն
  • Մի վիճիր տղամարդկանց հետմիևնույն է նրանք երբեքճիշտ չեն լինումԺա Ժա Գաբոր
  • Մի ծնվիր գեղեցիկ և դու կհասնես հաջողությունՄի սիրիրև քեզ կհավանեն բոլորըԳրողի ծոցն ուղարկիր ամբողջաշխարհը և քեզնով կհիանանքեզ կկրկնօրինակեն:Բարբարա Սթրեյզանդ
  • Կյանքում չկա այնպիսի բան, որից պետք է վախենալկամիայն այնինչ պետք է հասկանալ:  Մարիա Սկլադովսկայա-Կյուրի
  • Երբ մենք վախեցած ենք, մենք փորձում ենք ամեն ինչ մերվերահսկողության տակ պահելԱյսպիսով մենք թույլ չենքտալիս մեր կյանքում դրական փոփոխություններՎստահիրկյանքինԱյնտեղ կա այն ամենը, ինչ քեզ պետք էԼուզիաԽեյ
  • Կյանքը կարող է լինել հիանալիեթե գիտես ինչ անել դրահետԳրետա Գարբո

Комментариев нет:

Отправить комментарий